Завантажити завдання для учнів Трибухівської ЗОШ I-III ст. для дистанційного навчання під час карантину. ОНОВЛЕНО!!! 22.05.2020 р!
Індивідуальне навчання
Завдання з географії
Трудове навчання
Завдання з трудового навчання. Вчитель Атаманюк О.
Завдання з трудового навчання. Вчитель Курцеба О.
Контрольна робота з української мови та літератури для 9 класу (вч. Нетреб'як Я.Я) завантажити
Виконувати за варіантами, як у класі. Відповіді відсилати мені на вайбер 0989519867 до кінця тижня.
Контрольна робота з української літератури для 5 класу (вч. Нетреб'як Я.Я.)
Дайте відповіді на питання:
1.У яких творах. Т. ШЕВЧЕНКО змальовував красу природи?
2 Написати, чи сподобалося вам твір П. Тичини
,, Не бував ти у наших краях ''? Чим саме?
3.Яка тема оповідання,, Лось '' Євгена Гуцала?
4.Яка основна думка твору?
5.Опишіть героя твору, який вам найбільше сподобався і чим саме? (оповідання,, Лось '')
Виконувати за варіантами, як у класі. Відповіді відсилати мені на вайбер 0989519867 до кінця тижня.
Музичне мистецтво
Завдання для дистанційного навчання з музичного мистецтва 1-11 класиІндивідуальне навчання 5 клас. (Для Зарубайко А.)
Основи здоров'я
Блог вчителя математики та інформатики Демидюк Ю. В.
Для учнів 9-х класів. Продовжуємо опрацьовувати використовуючи інтернет-ресурси тему: Поняття про надзвичайну ситуацію (НС) із розділу Основи цивільного захисту. Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: види НС (природного та техногенного характеру, соціальні та воєнні), стихійні лиха (пожежа, повені, зсуви, бурі, урагани, землетруси).
Продовжуємо опрацьовувати тему використовуючи інтернет-ресурси: «Загальновійськовий бій та способи переміщення на полі бою». (початкова військова підготовка). Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: бій (оборонний, наступальний), удар, вогонь, маневр (охоплення, обхід, відхід), переповзання (на боці, по-пластунськи), перехід, перебігання.
Машталір П. С. Для учнів 11 класу.
До уваги учнів 11-кл. У зв’язку із карантином, який охопив країну, опрацьовуємо дистанційно(теоретично) теми із Захисту Вітчизни які виносилися на навчально-польові збори(для учнів що проходили матеріал за програмою юнаків). Матеріал шукаємо в підручнику із Захисту Вітчизни та використовуємо інтернет- ресурси.
ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА.
Тема: Дії солдата в бою. Особливу увагу звертаємо на дії солдата в обороні,наступі,при веденні спостереження.
Тема: Озброєння та бойова техніка військового підрозділу(використовуємо інтернет-ресурс).
Другий день занять.
ВОГНЕВА ПІДГОТОВКА.
Тема: Основні заходи безпеки при проведенні стрільб. Особливу увагу звертаємо на стрільбу із вогнепальної зброї. Тема: Удосконалння знань з будови автомата.Прийоми стрільби. Особливу увагу звертаємо на бойові властивості АК,правила прицілювання та ведення вогню.
Третій день занять.
Домедична підготовка.
Тема: Правила транспортування потерпілого.
Тема: Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу.
Після опрацювання даних тем виконуємо тестові завдання , відповіді до яких пересилаємо вчителю через Viber.
Після опрацювання даних тем виконуємо тестові завдання , відповіді до яких пересилаємо вчителю через Viber.
Машталір П. С. Для учнів 10 класу.
Для учнів 10-го класу (за програмою юнаків) Захист Вітчизни.
Опрацьовуємо тему : Надання до медичної допомоги при кровотечах.
Підручник тема 2 стр. 219-228. Дати відповіді на запитання на ст. 223 та
ст. 228. Крім підручника для закріплення знань використовуємо
інтернет-ресурси.
Для учнів 10-го класу. Основи цивільного захисту. Тема: Нормативно-правова база ЦЗ. Підручник (стр.180-182). Дати відповіді на запитання до даної теми на стр.182. До матеріалу який опрацьовувався раніше виконати тестові завдання які слід надіслати до 8 травня.виконують всі учні які проходять програму юнаків.
Після опрацювання даних тем виконуємо тестові завдання , відповіді до яких пересилаємо вчителю через Viber.
Для учнів 10-го класу. Основи цивільного захисту. Тема: Нормативно-правова база ЦЗ. Підручник (стр.180-182). Дати відповіді на запитання до даної теми на стр.182. До матеріалу який опрацьовувався раніше виконати тестові завдання які слід надіслати до 8 травня.виконують всі учні які проходять програму юнаків.
Після опрацювання даних тем виконуємо тестові завдання , відповіді до яких пересилаємо вчителю через Viber.
Машталір П. С. Для учнів 9-х класів.
Приступаємо до дистанційного навчання з Початкової військової підготовки. Розділ Основи військово-медичної підготовки. Опрацьовуємо теми: Поняття про реанімацію та переломи і вивихи. В зв’язку з відсутністю підручників використовуємо інтернет-ресурси. Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів: реанімація, агонія, клінічна смерть, забій, розтягнення, вивих, перелом(відритий,закритий).
Для учнів 9-х класів. Продовжуємо опрацьовувати використовуючи інтернет-ресурси тему: Поняття про надзвичайну ситуацію (НС) із розділу Основи цивільного захисту. Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: види НС (природного та техногенного характеру, соціальні та воєнні), стихійні лиха (пожежа, повені, зсуви, бурі, урагани, землетруси).
Машталір П. С. Для учнів 8-х класів.
Приступаємо до дистанційного навчання з Початкової військової підготовки для учнів 8-х кл. Розділ Вогнева підготовка. Опрацьовуємо тему: Протипіхотні міни. В зв’язку з відсутністю підручників використовуємо інтернет-ресурси. Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: вибухова речовина, детонатор, фугасні, осколкові та осколко-фугасні міни, мінне поле.
Продовжуємо опрацьовувати тему використовуючи інтернет-ресурси: «Загальновійськовий бій та способи переміщення на полі бою». (початкова військова підготовка). Особливу увагу звертаємо на запам’ятовування таких термінів як: бій (оборонний, наступальний), удар, вогонь, маневр (охоплення, обхід, відхід), переповзання (на боці, по-пластунськи), перехід, перебігання.